Alle stappen van het aanmeldproces
Stap 1 – meld je aan
Meld je aan met een zelf gekozen inlognaam en e-mailadres.
Stap 2 – stel je wachtwoord in
Je ontvangt per e-mail een bericht om je wachtwoord in te stellen.
Stap 3 – log in
Log in met je naam of e-mailadres en je wachtwoord.
Stap 4 – stel je winkelnaam in
Geef eerst jouw winkelnaam op. Jouw eigen agenda vind je terug op www.tijdvoorjeklant.nl/reserveren/jouwwinkelnaam. Deze kun je ook gebruiken als link op je eigen website “Boek nu een afspraak via deze link” en natuurlijk via alle social media kanalen.
Stap 5 – geef je winkelgegevens op
Je winkelgegevens worden getoond in de footer van jouw agenda. Zo hebben jouw klanten ook gelijk jouw adres en telefoonnummer.
Stap 6 – stel je openingstijden in
Vergeet niet de openingstijden op te geven. Je openingstijden bepalen of een bezoek ingepland kan worden of niet.
Stap 7 – wijzig de uitgebreide instellingen
Tijd Voor Je Klant heeft een aantal instellingen die je zelf beheert. Zo stel je de “wachttijd” tot eerste reservering in (standaard staat deze op de wettelijke 4 uur), geef je op hoeveel bezoekers je maximaal in je winkel kunt ontvangen per tijdslot (standaard staat deze op 2) en geef je de duur van een bezoek in (standaard staat deze op de voorgestelde 10 minuten per 2 klanten).
Je bent er klaar voor!
Met deze 7 stappen heb je je eigen profiel compleet en kun je aan de slag! Wij hopen dat dit je helpt om overzicht en structuur te houden in je klantbezoeken.
Ondertussen bouwen wij rustig door aan nieuwe functionaliteiten zoals: automatische herinneringen van een afspraak en het kunnen inplannen van bijzondere vrije en feestdagen. Heb jij tips voor ons? Nieuwe functionaliteiten die niet mogen ontbreken? Tip ons via de contactpagina.
Goede en gezonde zaken gewenst!